Intrebari frecvente

 ÎNTREBĂRI FRECVENTE

 

Pot sa comand produse KOOKOO prin telefon?

Nu. Produsele pot fi comandate numai prin intermediul Site-ului sau al aplicatiei.

Pot sa comand un stoc întreg de produse disponibile pe site?

Da, nu exista limita introdusa pe un anumit numar de produse care pot fi comandate de pe website. Totusi, daca vom comercializa produse pe platforme de tip marketplace pot exista anumite limite aplicabile pentru produse identice in functie de campaniile derulate.

Pot sa returnez produsele comandate?

Da. Returnul este un drept garantat in mediul online pe care KOOKOO il respecta. Conform Politicii de retur afisata pe website, aveti posibilitatea de a returna produse care pot fi returnate.

Costul pe care le suportati este costul perceput de compania de curierat, in cazul in care acesta nu este suportatat de catre KOOKOO in cadrul unei campanii de promovare sau in cazul in care produsul comandat si returnat prezinta neconformitati pentru care KOOKOO este responsabila conform legii.

Este de preferat ca returul să fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de utilizare/desigilare/desfacere, nu este deteriorat, are toate etichetele atașate si este complet – inclusiv cu accesorii daca este cazul (certificat de garantie, manual de instructiuni, etc.).

 

Exista produse pe care nu le pot returna?

Din rațiuni de igiena si protectia sanatatii CLIENTILOR nostri precum si din cauza imposibilitatii de a recomercializa anumite produse ca fiind „noi”, bauturile desfacute si in general, toate produsele comestibile desfacute sau scoase prin desigilarea ambalajului original al acestora, nu se returneaza. Pentru clarificare, atata timp cat produsele nu sunt desigilate sau desfacute sau pot fi recomercializate ca fiind noi, iar integritatea acestora nu este afectata ca urmare a modului de utilizare sau întrebuințare a produselor de către CLIENT, dreptul de retur este asigurat.

 

Exceptiile dreptului de retur se aplica si sunt detaliate in cadrul Politicii de retur.

 

 

In cat timp imi va restitui KOOKOO sumele achitate pentru un produs returnat?

Va vom restitui contravaloarea produsului returnat in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dumneavoastra ajunge în depozitul nostru. Restituirea sumelor achitate se va efectua prin transfer bancar, chiar dacă plată a fost achitată ramburs (cash la curierul care a livrat coletul).

 

Pentru restituirea de catre KOOKOO a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de către dumneavoastra a unui cont bancar (IBAN) in care vom vira suma achitata la plasarea comenzii. In orice caz, KOOKOO va restitui in contul IBAN indicat suma achitata intocmai pentru produsul/produsele comandate. Va rugam totusi sa accesati si Politica de retur pentru a lua la constinta despre termenele si conditiile in care garantam dreptul de retur.

 

 

Pot sa solicit inlocuirea unui produs cu un alt produs?

 

Da, in masura in care avem stoc disponibil pentru aplicarea acestei masuri. Astfel, produsele comandate care prezinta urme de deteriorare sau desigilare inca de la data livrarii, vor fi returnate in conditiile afisate in Politica de retur, urmand ca KOOKOO sa ramburseze sumele achitate.

Compania KOOKOO se conformeaza cu prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor (GDPR)?

Da. KOOKOO garantează ca activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal sunt realizate în conformitate cu Regulamentul (CE) 2016/679 privind protecția generală a datelor personale ("GDPR") și cu alte acte și regulamente aplicabile ale Uniunii Europene precum si cu actele normative aplicabile in domeniul protectiei si prelucrarii datelor persoale la nivel national.

 

Cum se conformeaza KOOKOO la prevederile GDPR?

 

Ne-am concentrat atentia pe includerea principiilor de prelucrare a datelor personale care va apartin si pe care le primim de la dumneavoastra prin accesarea website-ului direct (sau daca este cazul prin platformele partenerilor nostri), respectand prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor. Am incheiat acorduri de prelucrare a datelor personale cu funizorii cu care colaboram si catre care transmitem datele dumneavoastra pentru a realiza activitatile care se afla in relatie directa cu clientul nostru (ex: companii de curierat, procesatorul de plati online, detinatorul platformei pe care a fost dezvoltat site-ul sau partenerului cu care colaboram pentru transmiterea comunicarilor comerciale de tip newsletter) si am implementat o serie de masuri tehnice si organizatorice materializate prin proceduri si procese de lucru, pentru a garanta siguranta activitatilor de prelucrare a datelor personale care va apartin.

 

Cum pot transmite o solicitare sau adresa o intrebare despre cum prelucreaza KOOKOO datele mele personale?

 

Puteti sa ne contactati prin e-mail la adresa support@KooKoo.ro sau accesand mijloacele de comunicare existente in cadrul sectiunii Contact de pe website.

 

In cat timp voi primi un raspuns la solicitarea privind datele cu caracter personal?

 

Facem tot posibiliul pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra in termenul de o luna (30 de zile) prevazut de GDPR de la data primirii solicitarii. In functie de complexitatea solicitarii, putem extinde termenul de raspuns cu inca o luna de zile de la data primirii solicitarii, conform Regulamentului General privind Protetctia Datelor.